pátek 17. dubna 2009

Kručí mi v břiše,mám hlad...lednička je daleko.

Chtěla jsem napsat nějaký smysluplný článek kde bych zveřejnila mé výtvory z posledních dvou dnů,jenže ouha.Nějak mi vypadl internet...a ano,jak jste si mohli všimnout tak naskočil,jenže je neuvěřitelně pomalý...a obrázky nejdou načíst.A co že jsem to vlastně vytvořila?No...nic moc abych pravdu řekla...myslím že/nyní/to je vlastně jedno....prostě jakýsi pokus s Kristen..hej xD
Mimochodem,jak asi nevíte(ach Bože,to jsem zas něco vymyslela)chodím na aikido(jasně a kam se podělo to:anonymita?Né,na aikido chodí mnoho dívek)a moc to tam miluji,jenže jsem strašná trémistka(a to chci být hercem,ano hercem s trémou xD)a v sobotu(tedy zítra)nás čekají zkoušky...na pásky...(bojim,bojim)Jedem až do Jablonce.Udělám je?Nudělám?O ničem jiném jsem dnes ve škole nepřemýšlela(a přřesto dostala z angliny za jedna) :)
Budu moc ráda kdybyste mi drželi palce...a ano,já vím že jsi to někdo čte,musí!!!!
napište mi komentář...smutně koukám.

S třesoucími se rukami posílá Jantt krásný víkend(dává ta věta smysl?... ''-'')

Žádné komentáře:

Okomentovat